Chatová osada U koupalištěKontaktní osoba: Petr Hruška, Recepce-tel.: 604 593 544, web: chatky.nachodsko.com, e-mail: 1089hruskapetr@seznam.cz

Odkazy: Firmy

http://www.ubytovani-nachod.com - Katalog Ubytování.

Ubytování v chatkách u vody Nové Město nad Metují blízko od města Náchod a Dobruška i Opočno

Poslední aktualizace této stránky 11.6. 2018

Protože konečně a dosti nečekaně došlo k rekonstrukci ulice Na Hradčanech od Rezeckého mostu až po tabuli označující konec uzavřené obce pro příjezd musíte využít níže popsanou trasu. Pěšky se opravovaný úsek dá projít, ale autem bude během prací na vozovce neprůjezdný a to údajně až do konce října.

V případě, že přijedete od Jaroměře, Náchoda, České Skalice či Bohuslavic nad Metují jeďte podle dopravního značení ve městě směrem na „CENTRUM“, to je Husovo náměstí s podloubím a zámkem. Náměstí přejeďte a pokračujte až do údolí kde je na silnici č.14 most přes řeku Metuji. Za mostem odbočte vlevo směr Nový Hrádek či Olešnice. Rozhodně v polovině klesání z náměstí neodbočujte vlevo (u zrcadla) ve směru na Jestřebí, tak jak byl klasický příjezd, tudy nebude možné projet. Po silnici pokračujte až do obce BLAŽKOV kde odbočte vlevo na vedlejší silnici směr MEZILESÍ a přes tuto obec dojedete na SENDRAŽ, JESTŘEBÍ a dál do Nového Města. Na Jestřebí jsou umístěny dopravní značky, že se upozorňující na uzavřenou silnici, ale to se Vás netýká. V Novém Městě hned za značkou zákaz vjezdu a závorou přes část silnice odbočte vpravo dolů z kopce a jste před bránou osady. Existuje kratší objížďka přes obec Libchyně, ale ta není nijak značena a na místě Vám ji vysvětlím.

Při příjezdu ve směru od Moravy, tedy po silnici I/14 od Rychnova nad Kněžnou a Dobrušky odbočte v obci SPY ihned za tabulí označující začátek obce vpravo na vedlejší silnici. Na této křižovatce v obci SPY je po pravé straně prodejna obkladů firmy Holada. Projeďte celou obcí a na vrcholu stoupání za obcí se dejte vlevo dolů do Nového Města, do kterého přijedete z kopce. Před mostem odbočte vpravo směr Nový Hrádek či Olešnice ( Je to první křižovatka za značkou označující začátek obce). Po silnici pokračujte až do obce BLAŽKOV kde odbočte vlevo na vedlejší silnici směr MEZILESÍ a přes tuto obec dojedete na SENDRAŽ, JESTŘEBÍ a dál do Nového Města. Na Jestřebí jsou umístěny dopravní značky, že se upozorňující na uzavřenou silnici, ale to se Vás netýká. V Novém Městě hned za značkou zákaz vjezdu a závorou přes část silnice odbočte vpravo dolů z kopce a jste před bránou osady. Existuje značně kratší objížďka přes obec Libchyně, ale ta není nijak značena a na místě Vám ji vysvětlím.

Pokud budete náhodou bloudit, zavolejte mi a já Vás navedu.V případě, že se budete dotazovat někoho místního zeptejte se na cestu na JESTŘEBÍ.

Pro případ, že byste přijeli vlakem je možno použít některý z autobusů jedoucích na Husovo náměstí a odtud pěšky. Vůbec nejlepší je použít taxi – cena je 100,-Kč za cestu po Novém Městě a ještě z vlaku si zavolejte pana Fendrštáta tel. 604 178 136, který jezdí kdykoliv a on Vás bude čekat před nádražím. Pěšky z nádraží to je tak 35 minut chůze. Sice se pěšky dá jít zkratkou pod Klosovou vyhlídkou, ale se zavazadly to není to pravé a poprvé to sami asi velmi těžko naleznete i když to je mnohem kratší.

Trošku složitější je zadat navigaci cíl pomocí souřadnic na bránu osady a ona Vás tam dovede,  jsou to  tyto:

N 50 stupňů 20 minut a 52,971 vteřin a E 16 stupňů 9 minut a 25.675 vteřin

Pokud máte možnost vytiskněte si tento popis a nezapomeňte si jej vzít s sebou, protože tolik informací se dá jen těžko pamatovat.

Objednávky a informace na telefonu (+420) 604 593 544 nebo email: 1089hruskapetr@seznam.cz

►► zpět na hlavní stránku ►►

Kontakt

PETR HRUŠKA

Privat: Hradčany 1089, Nové Město nad Metují

Mob.: (+420) 604 593 544
Recepce: Tel.: (+420) 604 593 544

E-mail: 1089hruskapetr@seznam.cz

QR kód
Chatová osada U koupaliště - netfirmy.czKempy a tábory - netfirmy.cz
Provozováno CMS / E-shop (c)2018 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies
Doporucujeme: Dodávka a montáž ocelových konstrukcí a montovaných hal rychle a levně. Zajímavé odkazy a články.