Chatová osada U koupalištěKontaktní osoba: Petr Hruška, Recepce-tel.: 604 593 544, web: chatky.nachodsko.com, e-mail: 1089hruskapetr@seznam.cz

Ubytování v chatkách u vody Nové Město nad Metují blízko od města Náchod a Dobruška i Opočno

Poslední aktualizace této stránky 1.9 2022

Příjezd k chatové osadě

V případě, že přijedete od Jaroměře, Náchoda, České Skalice či Bohuslavic nad Metují jeďte podle dopravního značení ve městě směrem na „CENTRUM“, to je Husovo náměstí s podloubím a zámkem. Náměstí přejeďte a v klesání pod náměstím je odbočka vlevo na JESTŘEBÍ (je to první křižovatka a je zde ukazatel na Jestřebí). Je to vlevo na vedlejší silnici a na křižovatce je zrcadlo. Jeďte směrem na Jestřebí, tedy sjedete do údolí, přejedete most a budete pokračovat do kopce stále po hlavní silnici a asi 80 metrů před tabulí konec Nového Města odbočte vlevo dolů k chatám.

Při příjezdu ve směru od Moravy, tedy po silnici I/14 od Rychnova nad Kněžnou a Dobrušky odbočte v obci SPY ihned za tabulí označující začátek obce vpravo na vedlejší silnici. (Pokud odbočku náhodou přejedete lze odbočit na vrcholu stoupání před benzinovou pumpou vpravo a na tuto silnici opět přijedete nebo pokud budete pokračovat přijedete také do Nového Města, ale místní části Krčín a pak jeďte podle popisu shora uvedeného směrem na centrum, ale je to o 5-6 km delší). Na této křižovatce, tedy na té první v obci SPY je po pravé straně prodejna obkladů firmy Holada. Projeďte celou obcí a na vrcholu stoupání za obcí se dejte vlevo do Nového Města, do kterého přijedete z kopce. Přejeďte most a pokračujte stále rovně po hlavní silnici do kopce, na kterém před sebou uvidíte věž kostela. Asi v polovině stoupání je křižovatka kde odbočte vpravo podle značení na JESTŘEBÍ. Jeďte směrem Jestřebí, tedy sjedete do údolí, přejedete most a budete pokračovat stále po hlavní silnici a asi 80 metrů před tabulí označující konec Nového Města odbočte vlevo dolů k chatám.
Pokud budete náhodou bloudit, zavolejte mi a já Vás navedu.

V případě, že se budete dotazovat někoho místního zeptejte se na cestu na JESTŘEBÍ.

Pro případ, že byste přijeli vlakem je možno použít některý z autobusů jedoucích na Husovo náměstí a odtud pěšky nebo autobus směr Mezilesí, který Vás doveze nejblíže k osadě – vystupte na zastávce U mlýna a jděte za autobusem a na kopci odbočte vlevo dolů k chatám ještě před dopravní značkou označující konec obce.
Vůbec nejlepší je použít taxi – cena je 100,-Kč za cestu po Novém Městě a ještě z vlaku si zavolejte pana Fendrštáta tel. 604 178 136, který jezdí kdykoliv a on Vás bude čekat před nádražím. Pěšky z nádraží to je tak 35 minut chůze. Sice se pěšky dá jít zkratkou pod Klosovou vyhlídkou, ale se zavazadly to není to pravé a poprvé to sami asi velmi těžko naleznete i když to je mnohem kratší.

Pokud používáte GPS:

N 50 stupňů 20 minut a 52,971 vteřin a E 16 stupňů 9 minut a 25.675 vteřin.

A POKUD ZADÁVÁTE ULICI A MĚSTO JE TO ULICE K VODÁRNĚ V NOVÉM MĚSTĚ NAD METUJÍ,  ČÍSLO POPISNÉ CHATOVÁ OSADA NEMÁ.

Pokud máte možnost vytiskněte si tento popis a nezapomeňte si jej vzít s sebou, protože tolik informací se dá jen těžko pamatovat.

Objednávky a informace na telefonu (+420) 604 593 544 nebo email: 1089hruskapetr@seznam.cz

►► zpět na hlavní stránku ►►

název firmy: HRUŠKA Petr   místo podnikání:  Hradčany 1089, Nové Město nad Metují

IČO: 45920061  DIČ: nejsem plátcem DPH   kontaktní osoba: Petr Hruška - provozuje  chatovou osadu od roku 1996

Zapsán v živnostenském rejstříku MěU Nové Město nad Metují pod čj. 115747 ze dne 5.2.1996

Mob.: (+420) 604 593 544
Recepce: Tel.: (+420) 604 593 544

E-mail: 1089hruskapetr@seznam.cz

QR kód
Chatová osada U koupaliště - netfirmy.czKempy a tábory - netfirmy.cz
Provozováno CMS / E-shop (c)2020 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies
Doporucujeme: Zajímavé odkazy a články.